Is het ook mogelijke om "automatisch vullen" bij iTunes willekeurige albums - in plaats van losse nummers - te laten overzetten?

Mijn muziekbibliotheek is te groot om alles op m'n iPod te zetten en dus laat ik hem willekeurige muziek erop zetten. Dit is echter vrij onhandig omdat hij losse nummers kiest en geen hele albums, waardoor ik dus met albums met gaten kom te zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je kan instellen hoe iTunes muziek kiest om op je iPod te zetten. Je kan instellen dat er wel of niet willekeurig muziek op je iPod gezet wordt, en uit welke afspeellijst muziek er op gezet wordt. Dit kan je doen bij het blad "Muziek" van de iPod in iTunes.

Persoonlijk heb ik een aantal afspeellijsten die ik gewoon in hun geheel naar de iPod kopieer, en dan later er weer af haal als ik andere muziek wil horen. Werkt beter dan iTunes laten kiezen. Ik maak wel afspeellijsten met genius ook, voor het willekeurige deel.

Daarbij geef ik bij albums waar je echt alles moet horen, bv Dark Side of The Moon, op dat die nummers nooit willekeurig gekozen mogen worden. Dat doe je door het hele album te selecteren, "Info Tonen", dan "Opties" dan "Sla over als Shuffle functie actief is" op "Ja" te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje. :)